vrijdag 13 mei 2011

Carnaval 1









Ik werd geïnspireerd door het gegeven van de 3 dagen in het jaar, samen "carnaval " genoemd. En dan juist wat het met mensen doet. Ik heb mensen bekeken tijdens deze dagen en ben diezelfde personen thuis gaan fotograferen ("gewoon" op de bank voor de tv...) opvallend was het verschil in  de uitstraling, de uitdrukking in de ogen....
Ik ben begonnen met ontwerpen te schilderen en te proberen om de tegenstelling in beeld te krijgen.
En ..3 dagen "in een andere wereld" ; wat zie je... een ballon, een flesje bier in een verlaten straat.
Hier zie je de eerste ontwerpen/probeersels. Misschien zou ik een hele grote "compositie" kunnen maken (zoiets als op de laatste twee foto's). Ik zit in de beginfase...Nog veel (denk)werk...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten