maandag 20 oktober 2014

Aan het werk in mijn atelier. 
Werken aan het thema "leegte". Leegte letterlijk (de potten jam en pindakaas in de kast zijn vol, halfleeg en bijna leeg. Een boeiend effect om de potten precies van boven te fotograferen. Vooral de strooppot geeft mooie beelden). En Leegte figuurlijk; zoals sociale leegte (ik vind het fascinerend om mensen die samen zijn en tegelijkertijd "niets" met elkaar delen, ieder is op zichzelf. Het geeft een bepaalde boeiende spanning.
Ik ben een "leegte-bord " aan het maken, waardoor ik ontdek wat leegte voor mij betekent. Wordt vervolgd.

2 opmerkingen:

  1. Interessant onderwerp. Ik ben benieuwd naar je vervolg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, het onderwerp is heel breed. Dan heb ik het bijvoorbeeld
    ook over ruimte, angst, oneindigheid, vrijheid....ja ik kan er voorlopig mee vooruit!

    BeantwoordenVerwijderen